Skoči do osrednje vsebine

Zakup spletnega oglasnega prostora in besed na tujih trgih "Destinacija Dolenjska"

Rok za prijavo je potekel.

Naročnik naroča zakup spletnega oglasnega prostora in besed na tujih trgih "Destinacija Dolenjska".

Predmet javnega naročila vključuje naslednje aktivnosti:
1. Zakup besed na globalnih spletnih iskalnikih in portalih (SEM)
2. Vzdrževanje in optimizacija (SEO) spletnih vsebin na strani www.visitdolenjska.eu

Javno naročilo je enovito. Ponudnik mora predložiti ponudbo za celotno javno naročilo.

Ponudnik/izbran izvajalec mora pri zasnovi in izvedbi aktivnosti predmetnega naročila vedno slediti opredelitvi prenovljene znamke Dolenjska in navodilom prejetim s strani naročnika.

Aktivnosti iz predmeta javnega naročila morajo biti razporejene na 4 trge: 1. Italija, 2. Srbija, 3. Avstrija, 4. Nemčija, 5. Rusija, 6. Nizozemska

Namen naročila je pripeljati relevantne kupce produktov ali storitev na spletno stran ponudnika oz. nosilca produkta.
SEM predstavlja najbolj učinkovito obliko oglaševanja nasploh, saj so principi ciljanja potrošnikov izjemno natančni, investicijski model pa pregleden in predvsem vezan na doseganje rezultatov. Gre za podporo promocije vodilnih destinacij Dolenjske Toplice, Šmarješke Toplice, Novo mesto (Dolenjska), z namenom povečanja prepoznavnosti in obiska destinacije s strani tujih turistov.
Optimizacija za spletne iskalnike (SEO) dopolnjuje marketing na spletnih iskalnikih in je povezana s tehničnimi analizami spletne strani ali drugih komunikacij.
Celotna naloga obsega vzdrževanje in optimizacijo strani (SEO) po ključnih besedah in trgih (ita, srb, aus/nem, rus).

Aktivnosti, katere morajo biti izvedene:
- Načrt SEM oglaševanja na tujih trgih za vsakega od navedenih trgov z in vzdrževanje in optimizacija (SEO) spletnih vsebin,
- Metodologija analize in merjenja učinkov oglaševalskih aktivnosti,
- Medijski plan s časovnico in uporabljenimi kanali za posamezne kampanje:
image oglaševanje Dolenjske kot turistične destinacije (ustvarjanje imidža Dolenjske kot turistične destinacije),
produktno oglaševanje premium 5* doživetij Dolenjske (paketi Light, Active, Gourment)
- Opredelitev analitike kampanje (obdobja spremljanja kampanje),
- Splošni marketinški načrt s predlogom ciljev oglaševanja ter ciljnih skupin (osnova za pripravo je pregled spletne strani www.visitdolenjska.eu),
- Predlog optimizacije za spletne iskalnike za spletno stran, ki jo optimizacija zadeva,
- Navedba skupin ključnih besed, ki bodo uporabljene za oglaševanje na spletnih iskalnikih na posameznih trgih,
- Vzorčni primeri oglasnih vsebin (e-banner), ki bodo uporabljeni za posamezne trge,
- Ocena okvirnega dosega na posameznem trgu za izbrane sklope ključnih besed ali tematik,
- Doseganje ciljev kampanje:
dvig obiska spletne strani za 20%,
dvig števila enkratnih (unique) obiskovalcev (1.000).

Več na portalu javnih naročil