Prejemanje in izdajanje e-računov in e-dokumentov za proračunske uporabnike
Proračunski uporabniki prejemate in izdajate e-račune in e-dokumente prek spletne aplikacije UJPnet.
Poslovanje prek UJPnet je določeno s Pogoji spletnega in mobilnega poslovanja.
Do UJPnet lahko dostopate kot fizične osebe, pooblaščene s strani zakonitega zastopnika proračunskega uporabnika.
Do UJPnet lahko dostopate tudi prek vmesnika B2B, ki omogoča avtomatizirano izmenjavo podatkov med UJPnet in informacijskim sistemom proračunskega uporabnika (npr. dokumentni sistem, računovodski sistem):
Prejemanje e-računov in e-dokumentov
Za vključitev v storitev prejemanja e-računov in e-dokumentov oziroma ureditev pravic prejemanja e-računov in e-dokumentov prek UJPnet, na vstopni strani UJPnet izpolnite in oddate spletno vlogo. Če že poslujete prek UJPnet, izpolnite in oddate vlogo prek Nastavitev. Vlogo nato natisnite, opremite z žigom in podpisom zakonitega zastopnika ter pošljite pristojni območni enoti UJP, ki vam bo posredovala geslo za dostop do UJPnet oziroma obvestilo o vključitvi v storitev prejemanja e-računov in e-dokumentov.
Zastopnikom proračunskih uporabnikov je omogočen elektronski podpis oddane spletne vloge z digitalnim potrdilom, in sicer na povezavi ePodpis UJPnet vlog za zastopnike PU.
Izdajanje e-računov in e-dokumentov
Za vključitev v storitev izdajanja e-računov in e-dokumentov:
- izpolnite na vstopni strani UJPnet, v predelu SPLETNE VLOGE IN PRIPOMOČKI, Vlogo za vključitev v register izdajateljev e-računov/e-dokumentov, jo natisnite ter opremite z žigom in podpisom zakonitega zastopnika ter pošljite pristojni območni enoti UJP (navedena vloga je namenjena vpisu proračunskega uporabnika v register izdajateljev e-računov in e-dokumentov);
- za ureditev pravic izdajanja e-računov in e-dokumentov prek UJPnet,na vstopni strani UJPnet izpolnite in oddate spletno vlogo. Če že poslujete prek UJPnet, izpolnite in oddate vlogo prek Nastavitev. Vlogo nato natisnete, opremite z žigom in podpisom zakonitega zastopnika ter pošljite pristojni območni enoti UJP, ki vam bo posredovala geslo za dostop do UJPnet oziroma obvestilo o vključitvi v storitev izdajanja e-računov in e-dokumentov.
Zastopnikom proračunskih uporabnikov je omogočen tudi elektronski podpis oddanih spletnih vlog z digitalnim potrdilom, in sicer na povezavi ePodpis UJPnet vlog za zastopnike PU.
Proračunski uporabniki lahko prek UJPnet izdajate oziroma pošiljate e-račune drugim proračunskim uporabnikom ter fizičnim in pravnim osebam:
Testiranje v BETA UJPnet
Proračunski uporabniki, ki želite e-račune in e-dokumente prejemati in/ali izdajati prek vmesnika B2B morate pred vključitvijo v produkcijsko okolje UJPnet opraviti testiranje izmenjave e-računov in e-dokumentov prek vmesnika B2B v testnem okolju BETA UJPnet. Postopki vključitve v testno okolje BETA UJPnet so enaki postopkom vključitve v produkcijsko okolje UJPnet.
Začasno odlaganje datotek v odložišču velikih datotek
Odložišče velikih datotek je namenjeno izdajateljem e-računov in e-dokumentov za začasno odlaganje velikih datotek (večjih od 2 MB) kot prilog k e-računom in e-dokumentom. Dostop do odloženih velikih datotek je možen do 30 dni.
Za dostop do odložišča velikih datotek potrebujete kvalificirano digitalno potrdilo enega od slovenskih izdajateljev (AC NLB, HALCOM-CA, POŠTA®CA, REKONO, SIGEN-CA, SIGOV-CA).
Elektronska hramba e-računov in e-dokumentov
Proračunski uporabniki lahko pristopite k uporabi storitve elektronske hrambe e-računov in e-dokumentov tako, da z elektronskim obrazcem Naročilo za vzpostavitev testnega okolja e-hrambe pridobite dostop do testnega okolja in opravite testiranje. Po zaključku testiranja izpolnite elektronski obrazec Pristopna izjava.
Po oddaji Pristopne izjave naročite storitev zajema in e-hrambe z elektronskim obrazcem Naročilo za vzpostavitev produkcijskega okolja e-hrambe.
Proračunski uporabniki, ki želite prekinitev pogodbe za e-hrambo, izpolnite elektronski obrazec Odstopna Izjava.
Proračunski uporabniki lahko obrazce, opremljene z žigom in podpisom zakonitega zastopnika oziroma pooblaščene osebe, pošljete skenirane na elektronski naslov ehramba.ujp@mikrografija.si.
Vprašanja ponudniku e-hrambe
Vsebinska vprašanja v zvezi z vključitvijo ali odstopom iz sistema elektronske hrambe e-računov lahko posredujete izbranemu ponudniku na e-naslov ehramba.ujp@mikrografija.si ali na telefonsko številko 080 51 15.
Tehnična vprašanja v zvezi z integracijo informacijskih sistemov, testiranjem sistema zajema in hrambe, vključitvijo v sistem oziroma pridobitvijo uporabniških pravic in migracijo dokumentarnega gradiva lahko posredujete izbranemu ponudnika na e-naslov podpora.ehramba.ujp@mikrografija.si ali na telefonsko številko 080 51 15
Dokumentacija za e-hrambo
-
Dokumentacije
- Pojasnila k opredelitvi metapodatkov (pdf, 889 KB)
- Navodila za pristop k uporabi storitve elektronske hrambe e-računov (pdf, 1 MB)
- Naročilo za vzpostavitev testnega okolja e-hrambe (docx, 75 KB)
- Pristopna izjava (docx, 59 KB)
- Naročilo za vzpostavitev produkcijskega okolja e-hrambe (docx, 75 KB)
- Odstopna izjava (docx, 54 KB)
- Uporabniška navodila za uporabo spletnega pregledovalnika dokumentov v mSef (pdf, 1.6 MB)
- Tehnična dokumentacija za vzpostavitev B2B povezave (integracije oziroma dostopi preko spletnih servisov) (pdf, 892 KB)
- Obvestilo o podpisu krovne pogodbe o opravljanju storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki (pdf, 192 KB)
- Krovna pogodba o opravljanju storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki številka 382-53/2022-3 (pdf, 337 KB)
- Aneks št. 1 h Krovni pogodbi o opravljanju storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki številka 382-53/2022-3 (pdf, 230 KB)
- Aneks št. 2 h Krovni pogodbi o opravljanju storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki številka 382-53/2022-3 (pdf, 237 KB)
- Aneks št. 3 h Krovni pogodbi o opravljanju storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki številka 382-53/2022-3 (pdf, 240 KB)
- Protokol o varovanju osebnih podatkov (pdf, 184 KB)
- Skupna ocena tveganja (pdf, 184 KB)