Skoči do osrednje vsebine

Generalni direktor v Direktoratu za starejše, dolgotrajno oskrbo in deinstitucionalizacijo (DM 84) | Ministrstvo za solidarno prihodnost

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo imenovan na položaj za dobo petih let z možnostjo ponovnega imenovanja. S kandidatom, izbranim na javnem natečaju, ki pred tem ni imel statusa uradnika, se sklene pogodba o zaposlitvi za obdobje petih let. Položaj bo opravljal glede na naziv sekretar na sedežu organa.

Zahteve za prijavo

Kandidat, ki se bo prijavil na navedeni javni natečaj, mora izpolnjevati naslednje pogoje:

  • je državljan Republike Slovenije;
  • ima končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali najmanj specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/ specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali najmanj magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/ magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja);
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj;
  • znanje uradnega jezika;
  • ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti;
  • funkcionalna znanja upravnega vodenja in upravljanja kadrovskih virov (pridobijo se v petnajstih mesecih od dneva imenovanja na položaj);
  • osnovna raven znanja angleškega jezika.

Delovne naloge

Okvirna vsebina dela obsega:

  • vodenje strokovnih nalog na delu delovnega področja ministrstva,
  • neposredna pomoč ministru pri vodenju ministrstva,
  • zagotavljanje koordinacije izvajanja nalog in kontinuitete dela,
  • usklajevanje opravljanja spremljajočih in organizacijskih ter strokovno tehničnih del,
  • zagotavljanje napredka organizacije dela in metod dela ter izvajanje kadrovske politike,
  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja ministrstva,
  • vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
  • samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije,
  • izvajanje notranjega nadzora nad izvajanjem zakona o tajnih podatkih in predpisov, izdanih na njegovi podlagi,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.

Postopek prijave

Prijava kandidata mora vsebovati:

  1. Izpolnjen Europass življenjepis (dostopen na spletni strani http://europass.cedefop.europa.eu/sl/documents/curriculum-vitae), iz katerega mora biti posebej razvidno izpolnjevanje vodstvenih in delovnih izkušenj v skladu s Standardi strokovne usposobljenosti z merili za izbiro in metodami preverjanja usposobljenosti uradnikov na položajih v državni upravi, št. 0130-1/2021/11 z dne 15. 2. 2021, ki jih je določil Uradniški svet, objavljenimi na spletni stani Uradniškega sveta.

  2. Izjavo, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev.

  3. Izjavo, da zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

  4. Izjavo, da za namen tega postopka dovoljuje Ministrstvu za solidarno prihodnost pridobitev podatkov o izpolnjevanju zgoraj navedenih pogojev iz uradnih evidenc. V primeru, da kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila.

  5. Izjavo, da soglaša s tem, da se bo zanj opravilo razširjeno varnostno preverjanje za pridobitev dovoljenja za dostop do tajnih podatkov stopnje ZAUPNO, v skladu z Zakonom o tajnih podatkih (Uradni list RS, št. 50/06 – UPB2, 9/10, 60/11 in 8/20) ter predpisi EU ter zveze NATO.
  6. Izjavo o izpolnjevanju pogoja glede znanja osnovne ravni angleškega jezika.

  7. Kandidat mora prijavi predložiti vizijo prednostnih nalog in razvoja organa v mandatnem obdobju, za katerega vodenje kandidira, in sicer v obsegu določenemu s Standardi strokovne usposobljenosti z merili za izbiro in metodami preverjanja usposobljenosti uradnikov na položajih v državni upravi, ki jih je sprejel Uradniški svet na seji dne 15. 2. 2021 in veljajo od 1. 5. 2021, skupaj z vsemi spremembami in dopolnitvami.

    Vizija mora biti napisana na najmanj dveh in največ petih straneh v A4 formatu. Iz vizije mora biti razvidno, da je plod lastnega razmišljanja kandidata.

    Vizija mora biti sestavljena iz naslednjih delov:

    • poslanstvo organizacijske enote ali organa: kratka predstavitev vloge, položaja in poslanstva organizacijske enote ali organa;
    • vsebinska opredelitev vizije: iz opisane vizije mora biti razvidno, kako bi kandidat prispeval k razvoju organizacijske enote ali organa in področja v mandatnem obdobju, zlasti z opredelitvijo prednostnih ciljev dela, aktivnosti za njihovo doseganje in merljivih kazalnikov realizacije le teh;
    • okvirna opredelitev časa, potrebnega za uresničitev predlagane vizije z utemeljitvijo razlogov za posamezno zastavljeno časovno razdobje, torej z opredelitvijo korakov, potrebnih sprememb v opredeljenem časovnem razdobju, ki bi organizacijo približalo zastavljeni viziji ter finančne, kadrovske in druge posledice predlaganih sprememb oziroma potrebnih virov za uresničitev vizije, od začetka uvajanja novosti pa do vzpostavitve želenega stanja v skladu s predlagano vizijo;
    • morebitne zakonske spremembe, ki bi bile potrebne za uresničitev vizije

        8. Izjavo, da soglaša s psihološkim testiranjem vodstvenega pootenciala (več o tem v Standardih na str. 7 in 8).

    Pisno prijavo z izjavami je potrebno poslati v zaprti ovojnici z označbo: "za javni natečaj" in navedbo delovnega mesta na naslov: Uradniški svet, Tržaška 21, Ljubljana in sicer v roku 15 dni od objave, pri čemer se za začetek roka vzame prvi naslednji dan po objavi javnega natečaja na spletišču državne uprave GOV.SI.

    Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

    Kontaktna oseba za dodatne informacije

    Besedilo in prijavni obrazec