Skoči do osrednje vsebine

Informacija o prostem delovnem mestu direktorja pri Agenciji za podporo BEREC-u | Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Agencija za podporo BEREC-u (Organ evropskih regulatorjev za elektronske komunikacije) razpisuje naslednje prosto delovno mesto:

  •  direktor pri Agenciji za podporo BEREC-u - rok za prijavo 18. 8. 2023;

Direktor bo odgovoren za vodenje Urada BEREC in bo prevzel splošno odgovornost pri vsakodnevnem delu, ki je potrebno za zagotavljanje strokovne in upravne podpore BEREC-u.
Strateške prednostne naloge BEREC-a so spodbujati polno povezljivost, podpirati trajnostne in odprte digitalne trge ter krepiti vlogo končnih uporabnikov. Direktor Urada BEREC bo spodbujal prednostno razvrščanje dela, ki izboljšuje pogoje za širitev in uporabo varnih, konkurenčnih in zanesljivih visokozmogljivih omrežij po Evropi.
Direktor bo olajšal delovne tokove pri BEREC-u, ki preučujejo pogoje in obravnavajo vprašanja v zvezi s ponudniki digitalnih storitev in končnimi uporabniki na digitalnih trgih, ter podpiral delo za spodbujanje izbire in krepitve vloge končnih uporabnikov.

Direktor je zakoniti zastopnik Urada BEREC. Odgovoren bo za upravno poslovodenje Urada BEREC, poleg tega pa bo sodeloval ter zagotavljal usklajevanje z delom BEREC-a. Svoje naloge opravlja neodvisno in je odgovoren upravnemu odboru. V skladu z Uredbo (EU) 2018/1971 je direktor odgovoren za izvajanje nalog Urada BEREC ter pri tem upošteva smernice odbora regulatorjev BEREC-a in upravnega odbora Urada BEREC.

Zahteve za prijavo

V izbirnem postopku bodo upoštevani le tisti kandidati, ki bodo do roka za prijavo izpolnjevali naslednje formalne
pogoje:

  • državljanstvo: kandidati morajo biti državljani ene od držav članic Evropske unije;
  • univerzitetna izobrazba ali diploma: kandidati morajo imeti: (a) stopnjo izobrazbe, ki ustreza z diplomo potrjenemu zaključenemu univerzitetnemu študiju, ki običajno traja štiri leta ali več, ali (b) stopnjo izobrazbe, ki ustreza z diplomo potrjenemu zaključenemu univerzitetnemu študiju, in ustrezne vsaj enoletne delovne izkušnje, če študij običajno traja vsaj tri leta (navedene enoletne delovne izkušnje se ne štejejo v delovne izkušnje, pridobljene po pridobitvi diplome, zahtevane v nadaljevanju);
  • delovne izkušnje: kandidati morajo imeti vsaj 15 let delovnih izkušenj po končanem univerzitetnem izobraževanju na stopnji, za katero so usposobljeni po prej navedeni izobrazbi. Vsaj pet let delovnih izkušenj mora biti pridobljenih na področju dejavnosti agencije;
  • vodstvene izkušnje: vsaj pet let delovnih izkušenj po pridobitvi diplome mora biti pridobljenih na visokem vodstvenem položaju na področju, ki ustreza temu delovnemu mestu;
  • jeziki: kandidati morajo imeti dobro znanje enega uradnega jezika Evropske unije in zadovoljivo znanje angleškega jezika;
  • starostna omejitev: starost kandidatov na dan roka za prijavo mora omogočati, da lahko opravijo celoten petletni mandat, preden dosežejo upokojitveno starost. Za začasne uslužbence Evropske unije velja, da upokojitveno starost dosežejo zadnji dan meseca, v katerem dopolnijo 66 let;

Izbirne komisije bodo med razgovori preverile, ali kandidati izpolnjujejo zahtevo glede zadovoljivega znanja drugega uradnega jezika EU. To pomeni, da lahko razgovor (ali del razgovora) poteka v tem drugem jeziku;

Delovne naloge

Več informacij o delovnih nalogah lahko kandidati/kandidatke preberejo na povezavi: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:C2023/226A/01

Postopek prijave

Kandidati morajo pred oddajo prijave skrbno preveriti, ali izpolnjujejo vse pogoje za prijavo („Pogoji za prijavo“), zlasti glede zahtevane izobrazbe, delovnih izkušenj na visokem položaju in znanja jezikov. Kandidati, ki ne bodo izpolnjevali katerega od navedenih pogojev za prijavo, bodo samodejno izločeni iz izbirnega postopka.

Prijaviti se je treba prek interneta na spodnjem spletišču ob upoštevanju navodil glede različnih faz izbirnega postopka: https://ec.europa.eu/dgs/human-resources/seniormanagementvacancies/ .

Za prijavo je potreben veljaven elektronski naslov, ki bo uporabljen za potrditev prijave in za obveščanje v različnih fazah izbirnega postopka. Prosimo, da Evropski komisiji sporočite morebitne spremembe svojega elektronskega naslova. 

Za popolno prijavo morajo kandidati naložiti življenjepis v datoteki PDF, po možnosti v obliki življenjepisa Europass, in prek spleta izpolniti motivacijsko pismo (največ 8 000 znakov). Življenjepis in motivacijsko pismo lahko predložijo v katerem koli uradnem jeziku Evropske unije. 

V interesu kandidatov je, da poskrbijo za pravilno, popolno in verodostojno prijavo.

Po zaključku spletne prijave bodo prejeli elektronsko sporočilo s potrditvijo, da je bila njihova prijava evidentirana. Če kandidat ne prejme elektronskega sporočila s potrditvijo, prijava ni bila uspešno evidentirana.

Poteka prijave ni mogoče spremljati po spletu. O stanju prijave bo kandidate neposredno obveščala Evropska komisija.

Prijave, oddane po elektronski pošti, ne bodo upoštevane. Za več informacij in/ali pomoč pri tehničnih težavah se
kandidati lahko po elektronski pošti obrnejo na: HR-MANAGEMENT-ONLINE@ec.europa.eu .

Za pravočasno dokončanje spletne prijave so odgovorni kandidati. Kandidatom močno priporočamo, da s prijavo ne čakajo do zadnjega dne, saj lahko preobremenjenost internetnih povezav ali napaka pri internetni povezavi povzroči prekinitev postopka spletne prijave pred njenim zaključkom, zaradi česar je treba celoten postopek ponoviti. Po izteku roka za oddajo prijav ne bo več mogoče vnašati podatkov. Prijave, oddane po roku, ne bodo upoštevane.