Skoči do osrednje vsebine

Podsekretar (DM 131) v Sektorju za elektronske arhive in računalniško podporo | Arhiv Republike Slovenije (Ministrstvo za kulturo)

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom. Izbrani kandidat bo delo na uradniškem delovnem mestu PODSEKRETAR opravljal v nazivu podsekretar, z možnostjo napredovanja v naziv sekretar. Izbrani kandidat bo delo opravljal v uradnih prostorih Arhiva Republike Slovenije, Zvezdarska ulica 1, 1000 Ljubljana oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer organ opravlja svoje naloge.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava, izpolnjevati še naslednje pogoje:

  • specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) / visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) / magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) / magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja);
  • 6 let delovnih izkušenj,
  • opravljeno usposabljanje za imenovanje v naziv,
  • opravljen strokovni izpit iz arhivske dejavnosti,
  • državljanstvo Republike Slovenije,
  • znanje uradnega jezika,
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta so:

  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja organa,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • upravljanje z IKT sistemi organa,
  • sodelovanje pri potrjevanju notranjih pravil,
  • sodelovanje pri postopkih registracije in certifikacije in certifikacijskem nadzoru,
  • samostojna priprava zahtevanih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv,
  • organiziranje medsebojnega sodelovanja in usklajevanja notranjih organizacijskih enot in sodelovanja z drugimi organi,
  • samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki:

  1. poznajo ključne mednarodne in nacionalne standarde na področju dolgoročne e-hrambe in informacijske varnosti (npr. ISO 14721, ISO 16363, ISO27001/27002) ter zakonodaje, povezane z dolgoročno e-hrambo, upravljanjem e-dokumentov in varstvom podatkov (npr. ZVDAGA, UVDAG, PETZ, ZVOP-2, GDPR, ZInfV),
  2. imajo praktične izkušnje z razvojem, vzdrževanjem in upravljanjem IT-sistemov, kar vključuje načrtovanje, implementacijo in integracijo sistemov ter skrb za varnost in zanesljivost teh sistemov,
  3. obvladajo vsaj en programski jezik (npr. Java, Python, C#) in imajo izkušnje z delom z bazami podatkov (npr. Oracle, SQL),
  4. imajo znanje in izkušnje s sistemsko administracijo, vključno z upravljanjem strežnikov, mrež, varnostnih kopij in zanesljivostjo sistemov,
  5. so seznanjeni s tehnologijami, kot so orodja za sodelovanje (npr. SharePoint), orodja za upravljanje sredstev, vzdrževanja in IT-storitev (npr. IBM Maximo, IBM Control Desk) ter tehnologijami umetne inteligence in strojnega učenja (kandidat pozna osnovne algoritme strojnega učenja, metode za analizo podatkov in uporabo AI),
  6. imajo izkušnje s sodelovanjem na IT-projektih, še posebej na projektih, ki vključujejo razvoj in implementacijo kompleksnih informacijskih sistemov,
  7. poznajo in uporabljajo metodologije projektnega vodenja (npr. Agile, Scrum, PRINCE2) ter upravljanja z IT-storitvami (npr. ITIL),
  8. poznajo delovanja javne uprave in postopkovne vidike, povezane z IT in dolgoročno e-hrambo.

Dokazila: Kandidat naj priloži certifikate o izobraževanjih, potrdila ali druge reference, ki potrjujejo njegovo znanje in izkušnje na področjih, ki so navedena kot prednostna.

Postopek prijave

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki na priloženem obrazcu »Vloga za zaposlitev«, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto PODSEKRETAR (šifra 131), številka 110-9/2024-3341« na naslov: Arhiv Republike Slovenije, Zvezdarska ulica 1, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 14 dni po objavi. Za pisno obliko prijave šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: ars@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec