Skoči do osrednje vsebine

Podsekretar v Direktoratu za stvarno premoženje, Sektorju za upravljanje, Oddelku za splošne zadeve (DM 59789) | Ministrstvo za javno upravo

Opis delovnega mesta

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom, 6-mesečnim poskusnim delom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana oz. v drugih njegovih uradnih prostorih.

Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 43. Osnovna bruto plača na podlagi plačne lestvice znaša 2.470,01 evra bruto.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:  

  • končano visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) – smer Pravo (0421) ali specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) – smer Pravo (0421) ali magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/magisterij po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) – smer Pravo (0421) ali magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) – smer Pravo (0421);
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga kandidat nima, ga mora opraviti v zakonsko določenem roku);
  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • znanje uradnega jezika;
  • ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
  • zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta:

- neposredna pomoč vodji notranje organizacijske enote pri opravljanju in vodenju strokovnih nalog na delovnem področju notranje organizacijske enote,

- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv z delovnega področja notranje organizacijske enote,

- priprava strateških dokumentov, sistemskih aktov, internih aktov in aktov poslovanja z delovnega področja notranje organizacijske enote,

- opravljanje vseh pravnih nalog z delovnega področja notranje organizacijske enote

- priprava vladnih gradiv,

- priprava dokumentacije, vlog in sodelovanje z državnim odvetništvom v postopkih pred sodišči,

- vodenje projektnih skupin,

- samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,

- opravljanje drugih najzahtevnejših nalog,

- vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,

- sodelovanje z drugimi organi državne uprave in drugimi državnimi organi,

- izvajanje pravnih nalog pri ravnanju, upravljanju in gospodarjenju z nepremičninami v upravljanju notranje organizacijske enote,

- pregled predpisov in vladnih gradiv,

- podaja mnenj na predpise z delovnega področja notranje organizacijske enote,

- likvidacija računov,

- opravljanje drugih nalog po navodilu vodje.

 

Na navedenem delovnem mestu bo izbrani kandidat opravljal zlasti naslednje naloge:

  • priprava izvajalskih pogodb,
  • urejanje zemljiškoknjižnega stanja nepremičnin,
  • priprava najemnih pogodb in urejanje najemnih razmerij,
  • priprava upravniških pogodb,
  • priprava drugih pravnih poslov, ki so povezani z upravljanjem nepremičnin,
  • sodelovanje pri javnih naročilih s področja Sektorja za upravljanje.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati s poznavanjem oz. izkušnjami iz naslednjega področja: urejanje zemljiškoknjižnega stanja nepremičnin.

Postopek prijave

Prijava mora biti obvezno oddana na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del objave javnega natečaja in mora vsebovati:

 

  1. pisno izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
  2. pisno izjavo kandidata o vseh dosedanjih zaposlitvah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj. V izjavi kandidat navede datum sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja pri posameznemu delodajalcu, kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu ter navede stopnjo zahtevnosti delovnega mesta,
  3. pisno izjavo kandidata o opravljenem obveznem usposabljanju za imenovanje v naziv, če je usposabljanje opravil,
  4. pisno izjavo kandidata, da:
  • je državljan Republike Slovenije,
  • ima znanje uradnega jezika,
  • ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,

    5. pisno izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Ministrstvu za javno     upravo pridobitev podatkov iz uradne evidence (če kandidat z vpogledom v uradne evidence ne    soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila).          

 Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (obvezno na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javni natečaj za delovno mesto podsekretar (šifra DM 59789) v Direktoratu za stvarno premoženje, Sektorju za upravljanje, Oddelku za splošne zadeve, št. 110-86/2024-3130« na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 15 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

 

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec