Skoči do osrednje vsebine

Podsekretar v Službi za splošne zadeve Tržnega inšpektorata RS (DM 156) | Tržni inšpektorat Republike Slovenije (Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo delo opravljal na uradniškem delovnem mestu PODSEKRETAR, v nazivu Podsekretar, z možnostjo napredovanja v naziv Sekretar.

Izbran kandidat bo premeščen na Tržni inšpektorat RS, pri čemer se za kandidata, ki ima delovno razmerje sklenjeno za nedoločen čas z delodajalcem Republiko Slovenijo, to delovno razmerje ne spremeni. Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Tržnega inšpektorata RS, Dunajska 160, 1000 Ljubljana.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto morajo imeti sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom v organu državne uprave ali drugem organu, ki je po sporazumu z Vlado Republike Slovenije vstopil v interni trg dela in biti imenovani v uradniški naziv.

Javni uslužbenci - uradniki, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imeti končano vsaj specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) oz. visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje) oz. magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja) oz. magistrsko izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje) in
  • najmanj 6 let delovnih izkušenj.

Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje se za javne uslužbence štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi drugo delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto, za katero oseba kandidira, pri čemer se upošteva čas opravljanja takega dela in stopnja izobrazbe. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.

Delovne naloge

Delovne naloge razpisanega delovnega mesta so:

  • načrtovanje, usklajevanje in izvajanje nalog in aktivnosti na področjih, ki so podpora delovanju inšpektorata,
  • neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog in aktivnosti na področjih, ki so podpora delovanju inšpektorata,
  • priprava obveznih navodil na področjih, ki so podpora delovanju inšpektorata,
  • samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv na področjih, ki so podpora delovanju inšpektorata,
  • samostojno oblikovanje poročil s področij, ki so podpora delovanju inšpektorata,
  • izvajanje izobraževanja in strokovnega usposabljanja delavcev inšpektorata iz vsebinskih področji, ki so podpora delovanju inšpektorata,
  • sodelovanje pri pripravi letnega poročila o delu inšpektorata,
  • vodenje predpisanih in internih evidenc s področja dela inšpektorata,
  • izvajanje nalog in ravnanje z osnovnimi sredstvi v skladu s predpisi in internimi navodili,
  • vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog po navodilu nadrejenega,
  • obdelovanje osebnih podatkov.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki poznajo področje dostopa do informacij javnega značaja, področje varstva osebnih podatkov in zakon, ki ureja zaščito prijaviteljev. Zaželena je končana pravna smer izobrazbe, ki pa ni pogoj.

Postopek prijave

Prijava mora vsebovati:

  1. izjavo o izpolnjevanju pogoja glede uradniškega naziva, iz katerega je razviden naziv, ki ga kandidat ima;
  2. izjavo o izpolnjevanju drugih pogojev za zasedbo delovnega mesta;
  3. izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Tržnemu inšpektoratu RS pridobitev podatkov o izpolnjevanju pogojev za zasedbo razpisanega delovnega mesta iz centralne kadrovske evidence oziroma iz kadrovske evidence organa, v katerem opravlja delo;
  4. v celoti izpolnjen prijavni obrazec, ki je priloga besedila tega internega natečaja.

Prijavo je potrebno obvezno oddati na priloženem obrazcu.

Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.

Kandidat vloži prijavo v pisni obliki skupaj z izjavami na priloženem obrazcu »Prijava za delovno mesto podsekretar (št. DM 156)«, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »za interni natečaj št. 1004-7/2023« na naslov: Tržni inšpektorat RS, Dunajska cesta 160, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 15 dni po objavi na portalu državne uprave GOV.SI. Za pisno obliko prijave šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov gp.tirs@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

V skladu z 12. členom Uredbe o postopku za zasedbo delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 139/06 in 140/10) se bodo v izbirni postopek uvrstile samo popolne in pravočasno prispele prijave in samo kandidati, ki izpolnjujejo natečajne pogoje.

Ustreznost kandidatov se bo presojala na podlagi navedb v prijavi in priloženih pisnih izjav, ustnega razgovora ter po potrebi s pisnim oziroma praktičnim preverjanjem strokovne usposobljenosti kandidata.

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Besedilo in prijavni obrazec