Višji svetovalec (šifra DM 59906) v Direktoratu za kakovost, Sektorju za kakovost predpisov in razvojno načrtovanje. | Ministrstvo za javno upravo
Rok za prijavo je potekel.
Opis delovnega mesta
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za določen čas do vrnitve začasno odsotne javne uslužbenke, z 2-mesečnim poskusnim delom.
Izbrani kandidat bo delo opravljal v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana oz. v drugih njegovih uradnih prostorih.
Začetni plačni razred za navedeno delovno mesto je 22. Osnovna bruto plača na podlagi plačne lestvice znaša 2.332,62 evra bruto.
Zahteve za prijavo
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- končano najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) ali najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja),
- najmanj 4 leta delovnih izkušenj,
- državljanstvo Republike Slovenije,
- znanje uradnega jezika,
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Delovne naloge
Naloge delovnega mesta:
- sodelovanje pri vzpostavitvi in razvoju enotne metodologije, procesa ter standardizacije dokumentov in orodij za pripravo kakovostnih predpisov ter njihovih učinkov in evalvacij,
- sistemska in metodološka pomoč vsebinskim nosilcem predpisov v vseh fazah življenjskega cikla priprave predpisov,
- sodelovanje s ključnimi deležniki v procesu priprave predpisov in v času po njihovi uveljavitvi, vključno s pripravo posameznih predlogov ukrepov za odpravo administrativnih ovir,
- sistematični pregled predlogov predpisov z vidika upoštevanja načel boljše zakonodaje in odprave ter preprečevanja administrativnih ovir in priprava predlogov poenostavitve veljavnih predpisov,
- samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv iz delovnega področja notranje organizacijske enote,
- opravljanje drugih zahtevnejših nalog po navodilu vodje.
Področje dela bo zajemalo:
- pregled predlogov predpisov z vidika načel boljše zakonodaje in odprave administrativnih ovir;
- usklajevanje pobud in ukrepov za odpravo administrativnih bremen z drugimi ministrstvi in njihovo aktivno reševanje;
- pripravo evalvacij ukrepov na podlagi SCM (standard cost model) metodologije;
- uvajanje uporabe nove aplikacije za presoje posledic predpisov, vključno z sodelovanjem na usposabljanjih za pripravljavce presoj posledic predpisov;
- zagotavljanje administrativnega upravljanja in ažuriranja aplikacij oziroma informacijskih sistemov Stop birokraciji, Enotna zbirka ukrepov in Programa dela ter sodelovanje z zunanjim izvajalcem pri vzdrževanju in nadgradnjah
- izvajanje skrbništva nad določenimi vzdrževalnimi pogodbami.
Prednosti pri izbiri
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati,
- ki izkazujejo poznavanje delovanja državne uprave;
- ki imajo izkušnje v komuniciranju in sodelovanju z različnimi deležniki znotraj javne uprave
Postopek prijave
Prijava mora biti obvezno oddana na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del javne objave in mora vsebovati:
- pisno izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
- pisno izjavo kandidata o vseh dosedanjih zaposlitvah, iz katere je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj. V izjavi kandidat navede datum sklenitve in datum prekinitve delovnega razmerja pri posameznemu delodajalcu, kratko opiše delo, ki ga je opravljal pri tem delodajalcu, ter navede stopnjo zahtevnosti delovnega mesta,
- pisno izjavo kandidata, da:
- je državljan Republike Slovenije,
- ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
- za namen postopka zaposlitve dovoljuje Ministrstvu za javno upravo pridobitev podatkov o izpolnjevanju pogojev za zasedbo delovnega mesta iz uradnih evidenc (če kandidat z vpogledom v uradne evidence ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila).
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (na priloženem obrazcu Vloga za zaposlitev), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javno objavo za delovno mesto višji svetovalec (šifra DM 59906) v Direktoratu za kakovost, Sektorju za kakovost predpisov in razvojno načrtovanje, št. 110-60/2025« na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Sekretariat, Služba za kadrovske zadeve, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: gp.mju@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kontaktna oseba za dodatne informacije
Besedilo in prijavni obrazec
-
- 110 60 2025 besedilo jo (pdf, 152 KB)
- 110 60 2025 vloga za zaposlitev (docx, 33 KB)