Skoči do osrednje vsebine
GOV.SI

Višji svetovalec v Geodetski pisarni Žalec Območne geodetske uprave Velenje (33) | Geodetska uprava Republike Slovenije (Ministrstvo za naravne vire in prostor)

Rok za prijavo je potekel.

Opis delovnega mesta

Izbrani kandidat bo delo na delovnem mestu Višji svetovalec opravljal v nazivu višji svetovalec III, z možnostjo kasnejšega napredovanja v naziv višji svetovalec II in višji svetovalec I. 

Izbrani kandidat bo opravljal naloge na delovnem mestu za nedoločen čas s polnim delovnim časom, na sedežu Geodetske pisarne Žalec, Ulica Savinjske čete 5, 3310 Žalec oziroma v prostorih, kjer organ opravlja svoje delo.

Zahteve za prijavo

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • sklenjeno delovno razmerje na uradniškem delovnem mestu za nedoločen čas v organu državne uprave ali drugem organu, ki je po sporazumu z Vlado RS vstopil v interni trg dela;
  • imenovani v uradniški naziv;
  • najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) oziroma najmanj visokošolsko strokovno izobraževanje (prva bolonjska stopnja)/visokošolska strokovna izobrazba (prva bolonjska stopnja) oziroma najmanj visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prva bolonjska stopnja) /visokošolska univerzitetna izobrazba (prva bolonjska stopnja);
  • najmanj 4 leta delovnih izkušenj;
  • opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv;
  • opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka druge stopnje.

Delovne naloge

Naloge delovnega mesta:

  • organiziranje medsebojnega sodelovanja v oddelku in sodelovanja z drugimi enotami in organi;
  • sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
  • samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv;
  • vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih;
  • vodenje najzahtevnejših upravnih postopkov;
  • samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog;
  • obveščanje in svetovanje strankam.

Prednosti pri izbiri

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati:

  • s poznavanjem nepremičninskih evidenc: kataster nepremičnin, register prostorskih enot in postopki, vezani na urejanje teh evidenc;
  • z znanjem in izkušnjami pri delu s strankami;
  • s poznavanjem vsebine zemljiške knjige;
  • s poznavanjem pisarniškega poslovanja in ravnanja z dokumentarnim gradivom;
  • s poznavanjem upravnega poslovanja;
  • z računalniškim znanjem (MS Office).

    Postopek prijave

    Prijava mora biti obvezno oddana na predpisanem obrazcu, ki je sestavni del objave in mora vsebovati: 

    1. pisno izjavo kandidata, da ima sklenjeno delovno razmerje na uradniškem delovnem mestu za nedoločen čas v organu državne uprave ali drugem organu, ki je po sporazumu z Vlado RS vstopil v interni trg dela z navedbo naziva organa, v katerem ima kandidat sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas;
    2. pisno izjavo kandidata o izpolnjevanju pogoja glede uradniškega naziva, iz katere je razviden naziv, ki ga kandidat ima;
    3. pisno izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter datum (dan, mesec leto) zaključka izobraževanja ter ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena;
    4. opis delovnih izkušenj, iz katerih je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj (opis naj vsebuje navedbo delodajalca, skupen čas trajanja dela z datumom sklenitve in datumom prekinitve delovnega razmerja oziroma datumom začetka in datumom prenehanja opravljanja dela pri posameznem delodajalcu, opis del in nalog ter navedbo stopnje izobrazbe, zahtevane za delovno mesto);
    5. pisno izjavo o opravljenem obveznem usposabljanju za imenovanje v naziv z navedbo organa, pri katerem je bilo usposabljanje opravljeno, in datuma opravljenega usposabljanja, če je kandidat usposabljanje opravil;
    6. pisno izjavo o opravljenem strokovnem izpitu iz upravnega postopka druge stopnje z navedbo organa, pri katerem je bil izpit opravljen, in datuma opravljanja izpita, če je kandidat izpit opravil.

    Kandidat vloži prijavo v pisni obliki (IZPOLNJEN PRILOŽEN OBRAZEC »VLOGA ZA ZAPOSLITEV«), ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: "Interni natečaj – Višji svetovalec v GP Žalec, št. 10001-13/2025-2562« na naslov: Geodetska uprava RS, Zemljemerska ulica 12, 1000 Ljubljana, in sicer v roku 8 dni po objavi na osrednjem spletnem mestu državne uprave. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: pisarna.gu@gov.si , pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Za pravočasno elektronsko prijavo se šteje prijava, ki jo bo zadnji dan za prijavo informacijski sistem zaznal do 23.59 ure. Če je prijava poslana priporočeno po pošti, se za dan, ko je Geodetska uprava Republike Slovenije prejela prijavo, šteje dan oddaje na pošto.

    Kontaktna oseba za dodatne informacije